Reklamace
Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listu nebo dokladu o koupi uvedeno jinak.
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na záruční dobu 12 měsíců.
Základní informace
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Neneseme odpovědnost za vady vyplývající z běžného opotřebování výrobků, za vady vzniklé neodborným nebo nepřiměřeným používáním, zacházením nebo instalací výrobků a chybnou obsluhou a manipulací s nimi (např. nadměrným přetěžováním), ani za škody způsobené vnějšími událostmi (tzv. vyšší moc). Na tyto vady se poskytnutá záruka nevztahuje.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
- Záruka se nevztahuje na případné dárky ke zboží, které zákazník obdržel zdarma.
Postup při reklamaci
- Informujte nás telefonicky nebo e-mailem o zjištěných vadách zboží a případné reklamaci.
- Doručte reklamované zboží na naši adresu s uvedením důvodu reklamace, k tomu můžete využít tento vzorový formulář
- Reklamaci lze provést i osobně na níže uvedené adrese
- Současně s reklamovaným zbožím a popisem závady je nutné zaslat i příslušný doklad o jeho nákupu (fakturu, paragon).
Adresa pro zaslání zboží
G-Butik.cz - Iveta ŠubováOderská 281
783 55 Velký Újezd
Řešení reklamace
- Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží, pokud se jedná o koncového spotřebitele. Pokud se jedná o podnikatelský subjekt, vyřídime reklamaci v nejkratší možné lhůtě.
- Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou v reklamačním formuláři (v přiloženém listě s popisem závady).
- Máme právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.
Nepodstatené porušení smlouvy
Je-li va nepodstatným porušením smlouvy, máte právo na:
- odstranění vady
- přiměřenou slevu z kupní ceny
Podstatné porušení smlouvy
Je-li vada podstatným porušením smlouvy, máte právo na:
- výměnu zboží za bezvadné nebo dodání chybějící části
- bezplatnou opravu zboží
- přiměřenou slevu z kupní ceny zboží
- vrácení kupní ceny
Náklady na reklamaci
- V případě opravněné reklamace nese náklady za dopravu Prodávající, v opačném případě Kupující.
- Kupující musí v případě oprávněné reklamace prokázat výši nákladů za dopravu dokladem a požádat o jejich uhrazení.
- Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu).