Poškozená zásilka
Pošta vám doručila poškozený balík
Při dodání balíku jste povinni překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice). Pokud je zásilka neúplná nebo poškozená, odmítněte zásilku převzít a sepište o tom s dopravcem protokol.
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na pobočce České Pošty. Budete potřebovat:
- kompletní balení zásilky
- fakturu ke zboží
- občanský průkaz
Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.
Poté neprodleně situaci oznamte nám telefonicky nebo e-mailem. Uveďte:
- číslo faktury
- co konkrétně není v pořádku
- kontakt na sebe
Dodávka zboží nesouhlasí s fakturou
- obdrželi jste jiné zboží
- v dodávce něco chybí
Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a uveďte:
- číslo faktury
- jméno
- kontakt
- popis problému s dodaným zbožím