Poškozená zásilka

Pošta vám doručila poškozený balík

Při dodání balíku jste povinni překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice). Pokud je zásilka neúplná nebo poškozená, odmítněte zásilku převzít a sepište o tom s dopravcem protokol. 

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, reklamaci uplatněte nejpozději následující pracovní den po dodání na pobočce České Pošty. Budete potřebovat:

  • kompletní balení zásilky
  • fakturu ke zboží
  • občanský průkaz

Pracovník pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody.

Poté neprodleně situaci oznamte nám telefonicky nebo e-mailem. Uveďte:

  • číslo faktury
  • co konkrétně není v pořádku
  • kontakt na sebe

Dodávka zboží nesouhlasí s fakturou

  • obdrželi jste jiné zboží
  • v dodávce něco chybí

Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a uveďte:

  • číslo faktury
  • jméno
  • kontakt
  • popis problému s dodaným zbožím

 

 

Newsletter

Chcete odebírat novinky e-mailem? Přihlaste se k odběru newsletteru.